GIRL-16

Nějaké moje výtvory

(pokud byste měly zájem i o jiné aplikace do mobilu, zkuste to na milanl.wz.cz)


Program Masters of Rock 2010

Program festivalu Masters of Rock 2010 vytvořen pro vlastní potřebu, ale hodit se bude jistě i jiným.

Více informací o projektu zde.



Java 2 Micro Edition

Základní informace o J2ME, které se jistě budou hodit jak programátorům tak i běžnému uživateli.

Prezentaci možno stáhnout zde.



CzechMap - vektorová mapa ČR do mobilního telefonu

Jedná se snad historicky o první vektorovou mapu České republiky, kterou lze zobrazit na běžném mobilním telefonu.

Více informací o projektu zde.



WTime (J2ME)

Java program do mobilního telefonu. Co program umí:

Více informací zde.



Kamelot

Aplikace do mobilu díky níž můžete stahovat různé informace z internetu :

Více informací zde.



World Map

Java program do mobilního telefonu, který na mapě světa zobrazuje souřadnice určeného místa. Aplikaci jsem vytvořil jen jako část větčího projektu. Stáhnout.



ScreenShot_1 ScreenShot_2 ScreenShot_3

Crawlers' trip

Hra byla vytvořena jako zápočtový program na OOP (Objetově orientované programování) a tudíž je psána objektově :-) Celá je napsána v C++ za výrazné podpory knihovny SDL (Simple DirectMedia Layer) a její grafické nadstavby SGE (SDL Graphic Extension). Obě vřele doporučuji při vývoji 2D her. Pro SDL existuje mnoho nadstaveb a navíc se dá znalost uplatnit i při programování v OpenGL. Zajisté Vám hra bude připomínat legendární hru Lemmings, tím se netajím, to byl také úkol a záměr :-) Napsáno však bylo mou vlastní rukou (nebo spíš klávesnicí) a celá grafika je opět mým vlastním dílem (proto možná vypadá tak jak vypadá). Stáhnou i s dokumentací lze zde.



Level1 Level2

Juliánské datum

Můj první pokus programování v J2ME (Java 2 Micro Edition - Java pro mobilní zařízení). Program je jen triviální zobrazení místního času, GMT času (Greenwichský čas), výpočet Juliánského dne a info o něm. Zjištění zda váš telefon používá letní čas a jaké máte nastaveno časové pásmo. Přibalen je i okomentovaný zdroják zde.

Obchodní cestující

Problém obchodního cestujícího je algoritmický problém, na který neexistuje žádný polynomiální algoritmus, neboli patří do třídy NP-úplných problémů. Oč jde? Je to celkem častý a v praxi se hojně vyskytující problém - najít mezi X městy cestu takovou, aby se na ní každé město vyskytovalo právě jednou a cesta byla co nejkratší. Jelikož se jedná o NP-úplný problém, pro vyšší X (cca od X=5) není možné v realném čase (než skončí vesmír) nalézt přesné řešení. Je možno ale nalézt suboptimální řešení. Existuje několik algoritmů, já jsem zvolil genetický algoritmus. Funguje podobně jako evoluce v přírodě. Na počátku se náhodně vygenerují jedinci, nejlepší z nich přežijí, ti se dostanou do dalšího stádia vývoje. Spolu s nimy se tam dostanou zmutovaní jedinci a ještě další náhodně vygenerovaní. Po několika desítkách či stovkách evolučních krocích se dospěje k celkem dobrému výsledku (cca o 20-30% delší cesta než by byla optimální - jen odhad, protože optimální cestu neznáme). Tuto úlohu jsem programoval jako zápočtový program do předmětu Neprocedurální programování. Je psána v jazyce Prolog. Pokud by měl někdo zájem zkoumat problém obchodního cestujícího, ke spuštění aplikace doporučuji program SWI Prolog. Stáhnou i s dokumentací lze zde.

BVS
binární vyhledávací strom zobrazovaný v konzoli.

SPEED
Závod aut, prostě jedete a vyhýbáte se ...

Skoky
Vyhodnocování závodů skoku do výšky.

Test sluchu
Otestujte svuj sluch, kolik kHz zvládne vaše ucho?

BLANK
Zde si můžete stáhnout prázdný soubor. Říkáte si nač je to dobré? Koukněte...

mapa webu | © designed by Dawe 2005